ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ Π.Ε.ΣΥ.Θ. ΣΤΙΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΝ ΟΨΕΙ ΤΗΣ Β' ΦΑΣΗΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ
(2017-10-14)

Αθήνα, 29 Σεπτεμβρίου 2017


Προς: Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης

Υπ᾽ όψιν: Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης

Κοινοποίηση: ΠΥΣΠΕ, Τμήμα Εκπαιδευτικών Θεμάτων

 
 

Θέμα: Ανάρτηση λειτουργικών κενών θεατρολόγων (ΠΕ 32)

εν όψει της β᾽ φάσης προσλήψεων

Εν όψει της πραγματοποίησης της β᾽ φάσης προσλήψεων αναπληρωτών και δεδομένου ότι τα λειτουργικά κενά που αφορούν στον κλάδο ΠΕ 32 παραμένουν πολλά ανά την επικράτεια, ζητούμε από τη Διεύθυνσή σας και τις αρμόδιες υπηρεσίες σας να αναρτήσουν και να μας γνωστοποιήσουν όλα τα εναπομείναντα κενά για τον συγκεκριμένο κλάδο.

 
Η ορθή καταγραφή, απόδοση και δημοσιοποίηση των λειτουργικών κενών από όλες τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης αποτελεί τόσο για εμάς, ως συλλογικό επιστημονικό Όργανο, όσο και για τους συναδέλφους μας, εκ των ων ουκ άνευ, ώστε να αποφευχθούν παρεξηγήσεις και παρατυπίες που σχετίζονται με το καθεστώς των αναθέσεων των μαθημάτων ειδικοτήτων και, στην προκειμένη περίπτωση, του μαθήματος της Θεατρικής Αγωγής.

Υπενθυμίζουμε ότι, σύμφωνα με την πρόσφατη Απόφαση του ΣτΕ (η οποία, εκτός από δεσμευτική και άμεσα εκτελεστή, είναι πλέον καθαρογραμμένη και θεωρημένη) προτάσσονται ξεκάθαρα οι εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων στη διδασκαλία των αντίστοιχων μαθημάτων. Η τυχόν ανάθεσή τους σε άλλους εκπαιδευτικούς θα πρέπει να συνοδεύεται από ειδικά αιτιολογημένη κρίση (ήτοι διοικητική πράξη) του αρμοδίου Οργάνου, σύμφωνα με την οποία, θα αποδεικνύεται η επάρκεια των εκπαιδευτικών που τα αναλαμβάνουν.

Από την πλευρά μας, ως Πανελλήνιος Επιστημονικός Σύλλογος Θεατρολόγων, με γνώμονα το δίκαιο, το νόμιμο και το ηθικό, θα ζητήσουμε, όπου κριθεί απαραίτητο, όλες τις αιτιολογημένες κρίσεις. Και αυτό όχι μόνο για να διαφυλάξουμε τα εργασιακά δικαιώματα των μελών μας –διότι κάθε ώρα που ανατίθεται σε μόνιμο εκπαιδευτικό αναντίστοιχης ειδικότητας μόνο και μόνο για τη συμπλήρωση ωραρίου οδηγεί στην ανεργία εκατοντάδες συναδέλφους μας–, αλλά και το δικαίωμα όλων των παιδιών στην παροχή ισότιμης και ποιοτικής εκπαίδευσης.


Με εκτίμηση,

Πανελλήνιος Επιστημονικός Σύλλογος Θεατρολόγων – Π.Ε.ΣΥ.Θ.





Επιστροφή
 
                                                                                               
   

   
      © Πανελλήνιος Επιστημονικός Σύλλογος Θεατρολόγων | Όροι Χρήσης | Προστασία προσωπικών δεδομένων